Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa
- księga zarządzeń dyrektora przedszkola
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr remontów (książka obiektu budowlanego)
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- archiwum (wykaz teczek zarchiwizowanych)
- rejestr wypadków
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zaświadczeń i upoważnień,
Zasady udostępniania
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002r.Nr 101 poz. 926).
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 07-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 563